BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2009. július 31., péntek

Egy cicababa élete

6:30

"pipippipp"

-Áu, a francba!

-Hayley! 6:30 suliba kell menned!

-Hagyjál! -ezt már a párna alól morgom. Szeptember 1-je. Ismét. Szenvedéseim színhelye. Vége van a nyárnak, hűvös szelek járnak nagy bánata van Hayleynek. De talán mégis megérné elindulni. Minden kis elsős csajnak porba hull az önbizalma. Aljas vagyok. Esetleg gonosz. De jól nézek ki, és ezt nem csak én, hanem mások is tudják. Minden létező pasit megkaparintok. Na, de hol van a telóm?

-Végre...Taylor 7-re ott leszek érted. Szólj a többieknek is!

-Rendben...de mit veszel fel?

-Azt hiszem felvágok a legújabb GUCCI cipőmmel.

-Remek ötlet -nevetés- várlak, ciao!


6:50

-Bakker, mit vegyek fel? Hol a slusszkulcsom? ANYA!!!!!!!!!!!!!

-Mi az már megint, ne kezzd a hisztit!

-Nem láttad a kocsikulcsom? Itt van a konyhapulton.

-Oh, köszi anya. Szia, szeretlek!


7:00

-Hayley, azt hittük már nem is jössz!

-Hagynám ki a szeptember 1-jét? Sziasztok!

-Te mikor kaptad Ezt a kocsit? -nem tudtam nem meghallani az Ashley hangjából kicsendülő féltékenységet.

-Tetszik? Apu legújabb ajándéka. Sulikezdésre kaptam. -Elégedetten néztem végig az új csillogó fekete BMW M3-asomon, és a bámészkodókon. -De itt az ideje, hogy induljunk! Codyék már várnak.


7:30

Minden a terv szerint halad. Taylor majdnem az egész utat végiglotyogta. Kicsit sokat beszél, de igaz barát. Mivel az egész életemet színészek közelében éltem -anya színésznő- érthetően én is imádtam a csillogást, a rengeteg kíváncsi szempárt.

-Ismét a figyelem közzéppontjában -szóltam a csajoknak.

-Nézd az irigy kis pisiseket!

-Az önbizalmuknak vége!

- A pasiknak csorog a nyála!

-Mint mindig. -társultam be. Ha egy filmben lennék, most fújná a hajamat a szélgép, és lassított felvételen mennénk be. De ez a való világ. Nincs szélgép. Szörnyű. -Menjünk a terembe. Már várnak minket. És kíváncsi vagyok az oszira! -Mindenki értette mire gondolok. Természetesen a diétájára, ami évek óta nem sikerül neki. Idén úgy döntöttem Selena mellé ülök. Ha tanárok kifikázásáról van szó, rá lehet számítani.


8:00

-Hé,Sel'! Hogy kerülnek ezek a gothok az osztályba?

-Hogy kik? Jah, ők! Tudod, tavaly az osztályból rengetegen megbuktak, ők meg most jöttek a városba.

-Ezek ekkora csapatban jönnek? Esetleg V alakban, mint a vadlibák? -ismét sikerült! Vicceset mondtam! -totál....lúzerek

-Úgy van..

Vezetőként mindenki egyetértett velem. Fölnéznek rám, és ezt szeretem.

-Ms. Williams, legyen szíves maradjon csöndben! - Mit papol ez itt nekem? Csak mert osztályfőnök, velem ne dumáljon így! Első óta szívből utálom, és Ő is engem. De nem zavar.

Úgy látom a tanárnőnek most sem sikerült a diétája. Új nadrágja van. A tavalyi a fél combjára se megy fel -írtam Selenának. Azt hittem megpukkad! Jó barátnőként továbbította a levelem. A reakció mindenütt ugyanaz volt, mint padtársamnál. Mondjuk annyira nem volt vicces, sz'al egy kicsit eltúlozzák. De nem zavar. Viszont a "fekete csajok" vezetője annál inkább. Egy folytában engem bámul -oké ez nem baj-, de azok a gyilkos tekintetek. Öee...

"csirrrrrrrr"

-Végre kicsengettek, jösztök? -"kis" csapatom nyakamba szakad, és végre kidumálhatjuk ezeket a...teremtményeket. De...ez az utamat állja! Az egész osztály hangosan felszisszen. Még azok is akik nem kedvelnek megtanulták, hogy nem piszkálom őket, ha nem állnak az utamba. Halálos csend... Valakinek meg kell törni az Istenért.

-Te meg mi a fenét képzelsz?? -ordítottam

-Mi a hézag kis liba?

Újabb szisszenés.

-Kit nevezel te libának....Cassandra? Vagy valamilyen halálos név?

-Oh, legalább már nem kell bemutatkoznom.

Hogy hibáztam rá?

-Az aurád bűzlik mint egy kénköves bánya...vagy csaknem? Elfelejtett valaki egy hét óta zuhanyozni?

Kuncogás jön mögülem.

-Ezt nem felejtem Williams! -fenyegetőzz csak! Én sem hagyom ennyiben...

-Ez szép volt Hayley! -minden honnan elismerés....ismét.

-Kibe kötöttél bele Hay' ? -Cody hangja az ajtó felöl jön.

-Aki az előbb száguldott ki a seprűjén. Szép napot, szivem! -és megcsókoltam. Jelenleg ő az aktuális pasim. Igazi szépfiú, bár nem hiszem, hogy ő lenne a Nagy Ő.

"hangosbemondó:vegyétek fel az órarendeteket, a többi óráról elvagytok engedve!"

-IGEN!!!!

-Mi a tervetek mára? -természetesen Annalynne kérdezte.

-Semmi extra...bár megnyilt a legújabb CHANEL bolt, miért nem nézünk szét? -Lindsay ötlete pont jókor jött. Végig akartam böngészni a legújabb kínálatot. -Fiúk ti is jösztök?

-NEM!!!! -azt hiszem ez egyértelmű...

-Várjatok! -Alex rohan felénk. -Van valami programotok szombatra? Bulit rendezek nálunk. Jösztök?

-NANÁ! -bár elég hülye, a bulik mindig fergetegesek nála. Irány shoppingolni!!


20:00

Azt hiszem, minden létező boltot végigjártunk a csajokkal. Még nem üritettem ki a hitelkártyám, bár jócskán megcsappant az összege. Vajon Cody írt MSN-en?

"g.o.t.h.@hotmail.com felvette partnerei listájára."

Ki a szösz ez? És már is írt?

g.o.t.h.@hotmail.com üzenete:
VÉGED LESZ PLÁZALIBA!!!!

ms.williamshay@hotmail.com üzenete:

Rossz álmokat!

Cassandra....felhúzom a kesztyűt, és kiütlek.

0 megjegyzés: