BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2009. augusztus 7., péntek

Egy cicababa élete [3.fejezet]

10:00

A suliban kedd óta nem történt semmi. Csak az aznapi éjszaka. De azóta...áhh. Nem tudom mitcsináljak Codyval. Kedvelem őt, de egetrengető szerelemről nem beszélnék. Jól érzem magam vele, és rendes is meg minden, de úgyanúgy, mint az előző srácoknál, nála sem érzem a tüzet. Szerintem Ő sem érzi a hű de nagy lángot. Áthívom és szakítok vele. A buliba már mindketten facéran. Barátokként. Remélem nem fog haragudni.

-Hova raktam a telefonom? Még egy kicsit tapogatózz Hayley, mindjárt...na még...

"puff"

-Áu!!!! Remek. De legalább a telefon megvan. -Pont most kell leesnem az ágyról!

-Szia Cody itt Hayley!

-Szia Szivem, hogy vagy?

-Ööö...kösz jól...figyelj beszélni szeretnék veled...

-Hallgatlak. Én is mondani akarok valamit.

-Szakítsunk!

(egyszerre)

-Szakítsunk!

-Ezt az összhangot! Tehát nem haragszol?

-Dehogyis. Mamár mindenki szabadon bulizhat.

-Köszi. Barátok?

-Persze. Szia!

-Szia! -Leheltem a süket telefonba. Probléma megoldva. Én még alszok 3-ig. Frissnek kell lennem a buliba.


15:00

-Készülődök a partyra! -Kedvem van énekelni és kész, mert jó kedvem van! Felvagyok pörögve! Irány a zuhany! -Hajmosás! Sálállá! -Az egyórás zuhanyzás nálam nem meglepő. Relaxál és ellazít. Legalább manikűr - pedikűrt nem most kell elintézni.


16:00

-Anyu!!!!!! Hol a hajsütő?? -Nem igaz, hogy mindig elpakolja.

-A fürdőmben!! -sejthettem volna. Mindig elszedi a cuccaimat. Pedig nekei is van! Még szerencse, hogy nagy a szobám, hatalmas tükörrel, másképp nem férne el kb. 15 csajszi. Nah már itt vannak, hallom a hangjukat.

-Hayley!!!

-Megyek! -Wáá, csak el ne essek a lépcsőn. -Gyertek felfele!

-Itt az idő készülődni! -Taylor a nyakamba vetette magát.

-Naná! A hajvasalók, sütővasak be vannak izzítva!

-Hoztam zenét, feldobni még a hangulatot! -Naná, hogy Lindsay akarja még tovább fokozni a jó kedvünket!

-Gyertek! Nah mit szóltok a rucimhoz?

-Ez nagyon dögös! -Selenának szinte fenn akadt a szeme.

-Nah, és milyen volt a keddi randid Codyval? Nem mondtál semmit. -Nem igaz Victory mindent tudnod kell?

-Hát... jó volt, -Kezdtem- de ma szakítottunk.

-MICSODA??? -MIt kell ezen fennakadni?

-Ő se akarta tovább én sem. Úgyhogy szabad a pasizás ma este! Nah, nem kell kiakadni!


20:00

Elbeszélgettük az időt, volt mit kitárgyalni!


"bíííp"

- Itt a limó!!

Kipihenhetjük az első "kemény" sulihét fáradalmait 15 perc múlva.

Nem csalódtam Alexben. Fergeteges a buli! A legmenőbb partiarcok, király zenével és rengeteg jó pasi is van! Ezért imádom Alexet. Nagyon jó barát és házigazda. Nem is tudom most mit nyomott a kezembe.


Pár óra múlva.

Bakker, mindjárt leszakad a lábam! Elkéne vergődni egy kana...Úristen! Ki az ott? Hayley, levegőt kéne venni. Oké...beszíííív....még eddig soha nem láttam. FÚJD MÁR KI!!!! Kifúj...

-Tori, hol van Alex??

-Az előbb Sel' -el táncolt. -Marha sokat segített.

-Akkor Ő hol van?

-Jah, az ablaknál ülnek.

Hány km/h -val téphetek? Istenem mennyi ember. Alex is a szoba másik végén van.

-Alex? Sel'?? -Ezek a végén összejönnek! -Öhm...mindegy. Alex gyere velem!

-Mi bajod van? Amúgy Selena és köztem nincs semmi! -Egy kicsit zavarban van. Tudom, hogy beleesett.

-Most még. De ez most mindegy. Meg kell mondanod ki az ott! -Arra a srácra mutattam, aki miatt majdnem megfulladtam.

-Ő? Most új az osztályunkban. A neve Robert Myers. Szülei gazdagok, de nem igazán izgatja a pénzt. Nem túl nagyszájú, de jófej.

-Meg kell ismerkednem vele! -Miért vagyok ideges? Rengeteg pasival találkoztam már. -Hogy nézek ki?

-Királyul, mint mindig. De ne a gazdag, shoppingmániás cicát add előtte. Nem jön be neki.

-Rendben. -ISTENEM!!!! Mindjárt ott vagyok. Mosoly, megfogom a vállát, ÁÁÁ megfordul!! -Hayley vagyok!

-Robert. Örvendek.

-Hallottam most jöttél a suliba. Ha kell útbaigazítás, csak szólj! Jössz táncolni velem?

-Persze, szívesen. Nagyon csinos vagy.

-Köszönöm. -Motyogtam. Zavaromban lesütöttem a szemem. ZAVAROMBAN LESÜTÖTTEM A SZEMEM??? Ilyet még soha nem tettem, csak mert egy fiú megdicsért. Robert igazán jól táncol, és soha nem akart letapizni! Kellemes a közelsége, aranyos a mosolya és kérdései nem kellemetlenek. Csak rólam és a családomról kérdezget. Talán meg akar ismerni közelebbről is. Mostmár az egész vele fogom végig táncolni, kétség nem fér hozzá.


3:30

-Csajok, mennünk kell, megjött a limó! -Annyira nehezemre esik ezt kimondanom. Nagyon jól éreztem magam. Jó volt a buli, a hangulat és a társaság. -Robert -Mitől vagyok ilyen beszari? -itt a telefon számom, az MSN és a lakás címem. Keress.

-Rendben keresni foglak. -Gyönyörű a mosolya!! Mindjárt elolvadok! De mióta olvadok el egy pasi mosolyától??? -Ööö...akkor szia! -Életem legszebb estéje volt ez. -Na, menjünk! Sziasztok!

-Sziasztok csajok!

-Ez eszméletlen volt! Mennyi dögös pasi volt! -Victory a nagy vadász. A legnagyobb partyarc.

-Hé Sel'! -Muszály megtudnom. -Mi van közted és Alex közt?

-Mi? Se...semmi! -Egyre vörösebb az arca...sejtettem. Ezek szerelmesek! -Na és...mi volt közted és Rob közt? Egész végig együtt táncoltatok!

-Oh...csak táncoltunk.

-Egyenlőre... -Ashley lefogadom, hogy már a pletykákat szövögeti!

-Na jól van... -Végre itthon! Most nincs kedvem Róla beszélni a lányokkal. -Sziasztok, jó éjszakát atmíg hazaértek!

-Jó éjt Hays!

0 megjegyzés: