BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2009. augusztus 5., szerda

Egy cicababa élete [2. fejezet]

8:00

Második nap a suliban. Kedd. Nem értem miért kell az első héten iskolába jönni. Nem csinálunk semmit. Tanáraink egyfolytában a programjaikról dumálnak, papolnak a helyes viselkedésről, és minket faggatnak nyári élményeinkről. Borzasztó. Netán még énekeljem is, hogy: ,,Jaj, úgy élvezem én a strandot, sálállá". Persze "kedvenc" oszim engem se hagyna ki. Ha Selena nem bök meg, biztosan bealszok. Mit is csináltam?

-Mit csináltam a nyáron? Strand, shopping, bulik, pasik. -azt, hogy csajok direkt nem mondtam, mert valaki tutira félreértené. Cassandra megint úgy néz rám...mindjárt lyukat néz a fejembe?!

-Bővebben Ms.Williams? -kis kiváncsi boszorka.

-Nem volt semmi tanárnő.

Végre nem firtatja tovább. Mit kérdezget ez itt engem? Nem volt kedvem felvágni előtte, hogy aputól szülinapomra kaptam 1 magángépet, 1 kocsit és 2 bankkártyát. Ne érezze magát lúzernek...még ha az is.

Tik-tak, tik-tak

8:20, 8:25, 8:30

Minek nem bírja már befejezni?! Selena egy levelet csúsztat elém.

Szombaton igaz nálad készülődünk? Ki visz el minket? Mien szinü ruci lesz rajtad? :D

Taylor


Igen, most én vagyok a soros. Lorry majd a limóval mindenkit felvesz és hoz hozzánk. 5-kor jó lesz? Az új fekete rucimba leszek.

Hay'


Remek. Én még nem tudom mit veszek fel...:/

Küldd tovább a többieknek is az infót. Nem bírom ki az óra végéig. -.-

Az osztály felében izgatott pusmogás...a bandám a fél osztályt elfoglalja. Gothék meg a többiek dühösen, vagy értetlenül néznek ránk. Ezen muszály vigyorognom. Ebbe a világba csak kivételesek léphetnek be. Hacsak nyakukba nem szakad a lottó 5-ös,ide nem igazán tekinthetnek be.


"csörr"

-Végre!!

-Azt hittem bealszok -szálguldott mellém Phlor -ez a banya unalmasabb, mint volt.

-Na, ja -csatlakozott Blare is -mi a program mára?

-Séta a városban? Esetleg kocsikázás? -Tory a sebesség szerelmese. Ki nem hagyna egyetlen alkalmat se hogy ne vezessen. A pasija is ugyanilyen így elég gyakran akad vita köztük.

-Hayley-t ma hagyjátok ki ebből!

Cody hangja közvetlen a fülem mellett szólalt meg. Azt hittem frász jön rám, de még időben átkarolt.

-Elmegyünk ma este vacsizni?

-Persze, de mi az alkalom? -ugye nem valami rossz hír? Temetés, szakítás ilyesmi?

-1 hetes évfordulónkat ünnepeljük meg, így gondoltam elmehetnénk valahova.

-Ez nagyszerű ötlet!- Mit vegyek fel?Erre nem gondoltam. Csak Cody tud minden apróságot megünnepelni.

-Valami elegánsat és szexit. 8-ra érted megyek a limóval (és még elmegyünk valahova)

Ezt az utóbbit már csak nekem súgta. Egy gyors csók és eltűnt. Azt hiszem van ötletem mit tervez. Viszont ez azt jelenti, hogy újabb bevásárlókörútra kell mennem.

-Csajok ki jön velem bevásárolni? Minimum 2 szakértő szemre van szükségem, és egy pasi szem is kéne!

-Öhm, hát nekem és Ashley-nek nincs programja -mondta Annalynne.

-Remek! -ők ilyen téren a legőszintébbek.


"csörr"

[Becsengettek,de lyukasórák vannak.]

-Király! Vegyük rá Bryant, hogy jöjjön Ő is! -mondtam már nevetve.Ő az egyetlen pasi aki IMÁD vásárolni.

-Szerintem nem kell győzködni. -mondta Sophie, és a többiek is röhögni kezdtek.


15:00

Még mindig nem értem minek kell suliba járni. 6 órából 4 lyukas. Meg az a hülye Goth csapat! Rólunk pusmogtak végig!

-Oké, Bryan...melyik ruha legyen? A fekete vagy a piros?

-Öhm...a piros tüzes a fekete szexi a mély dekoltázzsal és a nyakbakötővel...lányok én a feketére szavazok!

-Egyetértünk!! -egyértelmű volt a válasz. Én is így gondoltam. -Jó akkor menjünk előbb fehérneműt venni aztán cipőt.


15:45

-Huh, Codynak eláll majd a szava! -Bryan-nek úgy veszem észre, igazán bejön a szerkóm.

-Kösz! Irány a ci...

-Mivan Hay'? -Annalynne aggódó hangja rántott vissza a jelenbe.

-Mit keres Cassandra a kedvenc feketecipő boltomba???? -szinte visítva mondtam ezeket a szavakat.

-Hát....goth....és nem sok kizárólag feketecipő bolt van -mondjuk igaza van Ashleynek...kiosztom ezt a...

-Na, jól van, de én nevetek a végén..

-Mivan szöszikém? Semmi cukiságot nem lelsz pinkben?! -ez a kényes hangnem....papapapapapapaaaa ble

-Most nem azért jöttem...ma nem a cukiságon van a hangsúly. Hanem a szexis elegancián. Gondolom, hogy ezt te nem érted...Megvan a tökéletes cipő!!!!!!!!! -odarohantam a pont Cassandra mellett lévő polchoz. Egy csinos tűsarkú, ezüst strasszal. -ez az enyém!

-Az kizárt. Azt már én néztem ki magamnak! -Mit akar ez a csaj??

-Tényleg? Ezt hogy gondoltad, hogy a trampli lábad bele tudod paszírozni?

-Ezek modell lábak!! Nem trampli, és a cipő az enyém!

-Mit képzelsz, hogy csak úgy kitéped a kezemből a cipőt te stílustalan idióta!! Nem hiszem, hogy kell az neked. Mikor mész luxusétterembe, limóval a pasiddal? Hopsz, neked nincs is barátod! -Igen!!!! A pipő az enyém! -Nagyon köszönöm...vesztes!! Sziasztok, megyek készülődni.


20:00

"bíííb"

Itt a limó! Úgy izgulok! A hajam tökéletesen göndörödik, tök csini vagyok. A holnapi ruhát is magammal viszem, anyám úgysincs itthon. Megírom, hogy Torinál alszok. Úgyse ismeri.

-Ööö...Hayley...elképesztő vagy! -szeme kivan gúvadva, tátva a szája és dadog. Totál komolyan gondolja és elkápráztattam.

-Köszi Cody! -közben beszáltam a limóba.


21:00

-Hogy ízlett a vacsi, Hey'?

-Imádtam! -a garnélarák tényleg finom volt.

-Kicsim, ugye nem bánod, ha van 1-2 tervem veled? -Oh, ezt vártam már mióta!

-Azt hiszem nem. Egy szállodai szoba pont jó lesz.

-Mi pedig pont itt vagyunk. -Cody...

-Oh, igen!


21:30

Azt hiszem a szobánk ajtajában estünk egymással...a többi igazán fergetegesre sikerült...

0 megjegyzés: