BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2009. október 25., vasárnap

Suttogó Falak - Songfic

Nos, gondolom senki nem tudja, mi ez? ^^
Akkor elmagyarázom:
1) Válassz egy fandomot/párosítást/szereplőt.
2) Indítsd el a zenelejátszódat véletlenszerű lejátszás módban.
3) Minden dalra írj egy rövid ficet. Ne csalj! Ne lépj át számokat, és csak addig írd, amíg a dal tart.

Nah, igen, a dal megvolt, Rihanna - Russian Roulette (linkeltem a címhez.)
A párosítás most jelenleg Farah~Aaron, depienddel.

Rövidke lett, remélem tetszeni fog ^^
xoxo
R.


– Aaron, mit történik? – kérdeztem rettegve, miközben felém hátrálva próbált megvédeni.
– Nem tudom! – a hangja tele volt félelemmel. – De nem is szeretném.
Ágak repültek össze-vissza, a szél süvített, és én nagyon féltem.
– Aaron… – a hangom elcsuklott. Az árnyékból három alak lépett elő.
– Nyugodj meg Farah – mondta, majd elindult feléjük.
Nem tudtam, kik azok, nem emlékeztem semmire. Csak azt láttam, hogy Aaron egyre közelebb ér a halálához.
Mert ha odaér, meghal, ez biztos.
– Ne, ne tedd! – vetettem magam utána.
– Farah! Meg kell tennem. Ez a sorsom – simogatta meg az arcom.
A könnyeimtől már nem láttam, és mire feleszméltem, már csak azt láttam, hogy holtan fekszik tőlem nem messze.
Gyorsan odafutottam, és miközben a nevét suttogtam, egymás után megállás nélkül, felsikítottam.
Miért Ő?!

1 megjegyzés:

gicus19 írta...

Ez annyira, de annyira jó lett:D:D gratula:D:D
puszi